Förlossningspedagog

Jag är så glad, nöjd och stolt idag.
 
I mars 2011 påbörjade jag min utbildning till förlossningspedagog och igår var sista dagen.
Visst kändes det vemodigt att lämna alla kurskamrater och jag kommer att sakna de fantastiska helgerna som vi haft tillsammans, men nu är jag färdig och diplomet sitter i min portfolio. Mycket stolt!
 
Dessa 8 månader har gett mig så mycket. Många bra föreläsare, suverän kurslitteratur och alla fina kontakter som jag fått. Känner mig verkligen berikad :)
 
Nu ser jag fram emot alla kurser, workshops och föreläsningar som jag kommer att hålla. Hoppas att ni vill hänga med :)
 
Janette, Linda, Elinor och Bodil på Födelsehuset

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis!
Det verkar onekligen vara en spännande och rolig utbildning.
Jag och min man gick Jeannets Lust att föda-kurs innan vårt första barns födelse. Precis som min mamma och pappa när de väntade mig :)

Svar: Åh, vad fantastiskt! Ja, hon är en fantastisk kvinna. Hoppas att du har det bra hemma med er nya familjemedlem :)
None None

2012-11-19 @ 00:53:06
URL: http://medmedvind.blogspot.com

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback