Betydelsefullt möte

Idag har jag haft ett möte på Landstingshuset i Karlstad. Där träffade jag Margareta Goop, som är Mödravårdsöverläkare, Eva Nilsson, som är Samordnande barnmorska samt Jannette Vera, som är Leg. Dietist för Mödravårds- samt Barnavårdsenheten i Värmland.

Jag fick ett fint mottagande av dessa kvinnor och vi hade ett jätte bra och mycket givande möte tillsammans.

Jag har så stora tankar, ideer och planer för MammKliniken och ibland önskar jag att jag skulle kunna nå mitt mål på en enda dag. Fast det är klart, då kanske inte drivkraften skulle bli lika stark.

Motivationen och hoppet är åtminstone på topp efter detta möte. Det var så viktigt för mig och jag är så tacksam för förtroendet som jag kände att jag fick idag.

Glad!


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback