Förlossningspedagog

Som jag förut har skrivit om, så började min utbildning till förlossningspedagog under föregående helg. Tills nästa gång har jag fått massor av läxor och uppdrag som jag skall göra och en av uppdragen är att jag skall intervjua två st mammor/par om deras gravid- och förlossningsupplevelse. Är det någon som vill ställa upp? Skriv iså fall en kommentar, så hör jag av mig. Spännande!

Jag skall också auskultera (sitta med som åhörare) under MVCs föräldrautbildning, för att sedan ge åsikter och reflektioner på kursen. Det skall bli mycket intressant :)

Kommentarer
Postat av: Hilla

Vad spännande det låter! Vi har ju fått barn med väldigt olika förlossningar, men det var ju ett tag sedan och de historierna har du säkert hört några gånger ;-)

2012-03-28 @ 08:47:20
Postat av: Linda

Fast det är väl inte helt fel att ta en fika på stan och prata graviditet och förlossning. Du får gärna bli en av mina mammor :-d

2012-03-28 @ 09:09:50

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback