Varför amning?


 
Om du har funderingar om någonting som handlar om amning, rekommenderar jag varmt att gå in på sajten: www.amning.nu
Jag tycker att de skriver på ett lättläst, men samtidigt väldigt informerande, sätt.
 
De tar upp massor av bra områden inom amning såsom;
 
Varför amning?
Amningsteknik
Kost vid amning
Spara bröstmjölk
Hur länge skall man amma?
Amningsproblem
Flaskmatning
Amningshjälpmedel
 
Jag tycker att alla har rätt att själva ta beslutet om man vill amma eller inte, eller hur länge man vill amma.
Men hur man än vill ha det, tycker jag att det alltid är bra att få information, så att besluten man tar också baserar sig på rätt information.
 
Har du andra funderingar angående amning kan du höra av dig till mig på:
[email protected]
eller 
054-18 23 23
 
Kram,
Linda
 
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback