Jobbar så att det ryker

Oj, det har gått flera dagar sedan jag gjorde ett nytt inlägg.
Anledningen är inte att jag har semester utan snarare tvärt om; jag har sååå mycket jobb att göra.
Det är roligt, men också svårt att få tiden att räcka till.
Alla barnen har sommarlov och vi (jag och min man) försöker att dela på arbetsdagarna, så att barnen kan vara hemma ända tills att skolorna sätter igång igen.
 
MammaKliniken har varit igång sedan i början av sommaren och jag håller fortfarande på med mycket planering.
Sätter bl.a ihop ett program för höstens "I väntans tider", som är en tema helg för gravida och dess partner och kommer att kunna avnjutas på Selma SPA i Sunne.
Det skall bli fantastiskt att återigen få jobba i Selmas fina lokaler och atmosfär.
Det var för 10 år sedan som jag jobbade som Fitnessanvarig på detta underbara SPA och har längtat tillbaka många gånger sedan jag slutade mitt arbete och flyttade till huvudstaden.
 
Information om temahelgen "I väntans tider" kommer ut under sensommaren på Selma SPA:s hemsida:
http://www.selmaspa.se/
 
 
Har också börjat att planera inför en föräldra utbildning som jag räknar med skall komma igång efter jul.
 
Samtidigt som järnet glöder i planering för MammaKliniken håller jag även på att starta en förening här i Värmland. Föreningen har i målsättning att öka informationen och stödet till gravida och födande i länet. Lika vård, information och stöttning för alla. Jag kommer att ge mer information om detta när jag kommit ännu lite längre.
 
Hör av dig om du har funderingar eller frågor om hur jag jobbar. Eller om du vill boka in en tid.
[email protected]
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Vilken spännande blogg =)

Sv: Tack för dina härliga ord, betyder så mycket!!! =)
Kram

Svar: Kul att du tycker om bloggen. Kram tillbaka :)
None None

2012-08-11 @ 12:15:41
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback