Barnkläder

När jag bodde i England brukade jag nästan alltid handla alla barnkläder från Sverige. Jag tyckte att allt som fanns här var så mycket finare....
Nu när vi har flyttat tillbaka till Sverige sneglar jag alltid på modet i England.
 
Jag vill gärna dela med mig av en barn (och vuxen) affär som heter BODEN.
De har jättefina kläder för både barn och vuxna och kvalitén är också helt suverän.
 
Lycka är att det går att handla över nätet och frakten är endast 60 kronor :)
 
Här kommer några smakprov av deras barnkollektion MiniBoden
 
   
   
 
Gå in på www.boden.co.uk för att se mer!

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback