Premiär öppning

Om det är någon som undrar varför ni inte har blivit bjudna till premiäröppningen av MammaKliniken, så beror det på att renoveringen tar sååååååådan låååååång tid!

Känns som det ser lika dant ut som när jag sa att kanske premiären skulle bli om 2 veckor.
Fast visst har det gått framåt.
Allt underarbete är gjort och det är ju verkligen det som tar längst tid.

Under vägen kommer nya beslut samt nya ideer och det kommer att bli fantastiskt fint när det blir färdigt.
Skall ta nya kort så att ni kan se hur det ser ut.

Har valt fint, ljust klinkers till golvet och det skall jag hämta hem från butiken om en vecka.
Har också valt att sätta upp en fototapet på ena väggen. Samma vackra bild som jag använder på framsidan av broschyren.

Jag uppdaterar snart och som sagt, lägger ut några bilder på hur det ser ut :)

Här är tapeten som skall upp:




Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback