Redo att föda

Har fått frågan om jag håller förlossningsförberedande kurser på andra orter än i Karlstad.

Det har jag inte än så länge. Inte mer än i England.

Fast om ni är några stycken som skulle vilja att jag kommer till er för att hålla en kurs, så kan vi anordna något tillsammans.

Kontakta mig, så kan vi se om vi kan komma överens om hur det skulle kunna gå till rent praktiskt.

"Att träffa ert barn för första gången är magiskt! Med rätt information och förberedelse ökar chansen för att förlossningen skall bli en underbar upplevelse och ett fint minne för framtiden."

Kram
Linda


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback