Nya produkter

"Natalie" för gravidsillamående. Bild från Vital Touch Ltd
 
Jag är så nöjd och glad över de nya produkterna som jag har tagit in för försäljning!
 
Vital Touch Ltd är ett företag i Devon, England och de tillverkar produkter för blivande mammor och bebis.
De tillverkar alla deras produkter för hand med mycket kärlek och ömhet, med bara naturliga ingredienser och i flaskor som är återvinningsbara.
www.vitaltouch.com
 
Förut kunde du köpa deras produker från BIOBODY här i Sverige, fast de har beslutat att satsa på andra bitar i livet och i BIOBODY'S senaste nyhetsbrev kunde du läsa:

   
Nyhetsbrev Juni 2012
Mammakliniken.se tar nu över delar av våra hudvårdsprodukter och det viktiga arbetet med att stötta och hjälpa gravida kvinnor, nyblivna föräldrar och de något mindre människorna - bebisarna.

Kontakta duktiga Linda på [email protected] för ytterligare information.

Du hittar vårt återstående sortiment samt vår ProgesterAll-kräm i webshopen biobody.se

Lev väl,

Lollo
 

Har du frågor om produkterna eller vill beställa, mejla mig på [email protected]

Jag kommer inom kort lägga ut en ny kategori på bloggen så att du kan se vilka produkter
som finns för försäljning.
 
 
Linda :)
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback