MammaKliniken

Jag har lovat att jag skall lägga ut bilder på hur MammaKliniken ser ut nu när renoveringen är färdig.
 
Så här kommer ett smakprov:
 
 
 
 
 
 
Vad tycker ni?
 
Nu är det väntrummet som skall bli färdigt och lite annat smått och gott som skall mysa till rummet ännu mer.
 
Håller på att packa upp en massa spännande produkter till både mamma och bebis.
Om du vill komma hit och titta eller handla är det bara att du slår en signal innan.
 
Eller om du vill boka in dig för gravidprogrammet, massage, Redo att föda, kostråd eller någon annan service, är det lättast att skriva ett mejl eller att ringa.
Mejl: [email protected]
Tel:   054-18 23 23
Titta gärna in på min hemsida för att se lite hur jag jobbar.
www.mammakliniken.se
 
VÄLKOMMEN!
Kram
Linda
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna key

Men vad fint du har fått det. Det Blev kanon bra Linda. Hoppas att jag kan Komma till dej snart. Kramar Anna

Svar: Tack Anna! Ja, jag hoppas också att vi ses snart. Kram
None None

2012-06-29 @ 23:56:13
Postat av: Eva

Det ser jättefint ut!
Jag drömmer också om egen lokal. En dag! :)

2012-07-17 @ 15:22:30
URL: http://Medmedvind.blogspot.com

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback