Den starka kärleken

Från samma stund som jag visste att jag hade ett litet frö som levde inom mig började en hejdlös kärlek att växa och som sedan växte sig starkare och starkare.
 
En pirrig känsla som sköljde över mig med sådan kraft. Jag lät den skölja över mig. Jag tillät både kropp och själ att acceptera denna otroligt starka kärlek.
 
När min son föddes lade jag honom till mitt bröst och i samma stund som jag slöt mina ögon och kände hans varma hud mot mig, visste jag att det fanns ett liv som betydde långt mer än mitt eget.
 
 
Att kärleken till ett barn kunde vara så stark hade jag aldrig förstått.
Och kärleken bara växer. Den har inget slut.
 
Det finns kärlek som räcker för alla mina barn, kärlek till alla mina nära och kärlek till omvärlden.
För så länge jag har mina barn blir mina kärlekslager uppladdade dagligen.
 
Jag känner mig så ödmjuk inför livet.
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback