Artikel i KH Aktuellt

Den 27 aug kommer ett nytt nummer av KH Aktuellt ut. Detta är en gratistidning som delas ut till alla hushåll i Karlstad, Kil och Forshaga. Om du klickar på länken så kommer du direkt till sidan 35 där du kan läsa en artikel om MammaKliniken :)
 
http://issuu.com/svenskmediakonsult/docs/kh7-12/35#share
 
 
 
Under helgen skall jag tillbaka för ännu en utbildningshelg på Födelsehuset i Göteborg.
Ser mycket fram emot detta!
Det är så motiverande att träffa andra Doulor och samtidigt få en hel massa ny lärdom.
Denna helgen kommer vi bl. a gå djupare i ämnet amning och hur vi som förlossningspedagoger kan hjälpa och stödja mamman på hennes egna villkor, istället för "hjälp" som kan leda till dålig självkänsla.
 
Vi kommer också prata om det nyfödda barnet, barnet på neonatal och om hur man kan förbereda sig på den första tiden som föräldrar.
 
Detta är ju alla ämnen som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, så det är med ett stort leende som jag sätter mig på tåget till Göteborg i morgon.
 
Kram,
Linda
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback