Dax med första besöket på MVC

När jag jobbade på "Radiant Mums" i England, hade jag ett väldigt bra samarbete med Englands mödravård.
Om någon gravid kvinna var i behov av kostråd, massage, avslappning eller dyligt, så rekommenderade barnmorskan kvinnan att söka upp mig för hjälp och stöd.
Det samma gällde om någon var i behov av en Doula inför och under förlossningen; barnmorskan gav information om vika doulor som fanns i området.

Åh, vad jag önskar att samarbetet skulle kunna fungera så här också.

Skulle egentligen ha gjort mitt första MVC besök förra veckan, men det blev framflyttat tills imorgon.
Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra.
Bättre för mig att kunna ha mina broschyrer i deras lokaler, där finns ju alla mina eventuella kunder, men också för alla dessa kvinnors skull, som är i behov av extra hjälp, så att de får veta att det finns hjälp att få.

Önska mig lycka till!

i

Nyblivna mammor i Kingston, Jamaica får lära sig mer om kost och amning av en UNICEF-utbildad sjuksköterska.
(Hur mycket får vi lära oss om kost och amnig före eller efter att vi fått barn?)

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback